Tuesday 25 July 2017

Rugi Dalam Forex


Beberapa tahun yang lalu saya mencoba handelnde forex. Pertama tama saya untung, Saya lanjutkan Handel Saya. Wie geht es dir? Keuntungan Saya Berlipat Dari Modal Yang Saya tanamkan. Akan tetapi, saya ingat betul waktu itu ketika krise ekonomi melanda negara Yunani, Handel von Forex Saya Hancur Alias ​​Rugi. Kemudian Saya Berhenti Bermain Forex. Namön tiba tiba ada rasa rindu dan ingin mencoba lagi keberuntungan saya di forex. Saya kembali bertransaksi lagi dan untung berlipat lagi. Mungkin karena lagi sial atau karena rejeki sagena tidak di trading forex, saya rugi lagi. Waktu itu karena negara Jepang terjadi gempa bumi yang sangat dahsyat und terjadi Tsunami yang hebat. Trading Saidapun hancur lagi. JEWELI SELBST SAGA Ambil kesimpulan kalau bertransaksi forex itu MERUGIKAN. Karena saya sudah mencobanya dan hatilnya seperti yang saya ceritakan di atas yang merupakan pengalaman sagena dalam bertransaksi forex. Tapi dalam hati sagena bertanya, apakah bertransaksi forex esu selalu rugi. Hati saypun menjawab dan berkata 8220TIDAK8221. Sayapun tidak kapok dan bertransaksi lagi, karena saya mempunyai keyakinan bahwa MENGAPA DEMIKIAN Sie haben keine Berechtigung zur Stellungnahme. Saya ambil kesimpulan bahwa saya MERUGI dalam bertransaksi forex karena Saya TIDAK MAU RUGI. Mengapa demikian Takut Rugi Besar Dalam Devisenhandel Ini Penyelesaiannya Ramai Yang Rugi besar dalam Devisenhandel ni sebab MEREKA TIDAK CUKUP LATIHAN Ia amat-amat mendukacitakan kerana seseorang Händler itu perlu berlatih secukupnya terlebih dahulu sebelum menempuhi 8220medan peperangan8221 sebenar. Anda masih ingat lagi pengajaran dalam E-Mail saya sebelum ini, iaitu Tentang PENTINGNYA ILMU PENGETAHUAN Itu yang pertama. KENA TAHU Verstärker FAHAM DULU, baru boleh buat. Kalau tak tahu macam mana nak buat sie tak Huhuhu8230 Bila dah tahu, KENALAH PRAKTIS. Bak kata orang, Praktis Sampai Lebam. Hahaha8230 Macam Mana und nak praktis dalam Forex Trading ni Begini8230 1 8211 GUNA DEMO ACCOUNT DAHULU Demo-Konto ialah Konto Handel yang menggunakan duit virtuell. Ibaratnya kita diberi modal 10.000 USD (ohne Erwerbssteuer) untuk trade. Jadi, tanpa perlu keluar duit Wortspiel boleh berlatih dah. Demo-Konto akan Membrane Kita untuk berlatih Membran Analisis, Menggunakan Plattform, Membran-Diagramm dan Banyak Lagi. Istimewa untuk anda, kami sertakan link software handelsplattform yang dikenali sebagai Metatrader 4 daripada Vermittler FxCitizen (fxcitizen) yang kami sendiri gunakan. Software ini akan automatik menyuruh und ein membuka demo account. Jadi, bolehlah unda godek-godek dulu Handelsplattform ni ya Bila kita dah boleh profitieren secara konsisten dalam demo-konto, barulah kita boleh8230 2 8211 GUNA REALES KONTO MODAL KECIL Anda buka Real Konto dengan mana-mana Broker yang disukai. Kami mengesyorkan Broker FxCitizen. Broker lain Wortspiel OK je, terpulang pada selera anda Echtes Konto adalah Konto yang memerlukan modal daripada duit kita sendiri. (Nama Wortspiel 8220REAL8221 ye tak Haha). Untuk membuka Real Account, unda hanya perlu masuk ke Web-Broker yang disukai kemudian klik Öffnen Sie Live-Konto. Isi Borang online tersebut, dan Hantarkan gambar kad pengenalan atau Reisepass untuk pengesahan. Jangan risau untuk Mitglieder gambar ID kepada Makler, kerana ini memang prosedurnya. Devisenhandel adalah industri yang sangat ketat peraturannya. Deutsch:. IANYA ADALAH PERCUMA Bila Real Account dah berjaya dibuka, Barulah und ein Depositkan wang ke dalam Konto Handel tersebut. Untuk langkah ke-2 ni, depositlah modal kecil sekitar USD 50 8211 100 (MYR 200 8211 400). Untuk Anzahlung ni pun sama juga, TIADA CAJ DIKENAKAN jika menggunakan khidmat Lokaler Depositor yang sah (ejen broker di Malaysia). Ini satin lagi persepsi negatif tentang forex yang mengatakan 8220nak handel forex ni kena modal besar8221 kaufen. Salah tu Modal untuk Devisenhandel ni ikut suka kita nak letak berapa, bergantung kepada berapa Mindestablagerung Yang Makler tetapkan. Macam FxCitizen, Mindestablagerung hanyalah USD 50 sahaja. Macam Mana Nak Einzahlung ke Broker Ada Broker Yang Mempunyai ejen Dari Malaysia (Local Depositor). Mereka boleh tolong. Ini Adalah Cara Yang Paling Mudah Dan cepat. Dengan modale kecil ini bolehlah und ein buat duit betul pula berbanding melalui duit demo konto sebelum ni. Tiada beza Wortspiel Plattform atau cara Handel antara Demo VS Real. SAMA SAHAJA Kalau und ein boleh berjaya profitieren von der Demokonto, und ein tentu juga boleh melakukan yang sama dengan Real Account. KENAPA KENA GUNA MODAL KECIL DAHULU Sebab Demo-Konto tak akan mengasah 8220KAWALAN EMOSI8221 anda. Kalau guna Demo-Konto, kita tahu itu bukan duit kita. Duit wichtigsten-lah katakan. Demo-Konto ni untuk kita belajar guna Plattform sahaja. Bila dah Boleh Handel guna Demo, cepat-cepatlah buka realen Rechnung. Sebab Real Account akan mengasah FÄHIGE HANDEL GELDMANAGEMENT KAWALAN EMOSI sekaligus. Kalau Demo, bahagischer emosi tu tak akan tercabar. Jadi, penguasaan terhadap Devisenhandel ni akan menjadi lambat. Kalau Demo-Konto, 1 pips USD 1.000 pun tak terasa apa-apa. Tetapi kalau Echtes Konto, 1 pips USD 0,01 pun rasa nak tercabut jantung. Bila guna modal kecil (contoh USD50 atau MYR 200), kalau kita gagal sekalipun hanya setakat itu sajalah kerugische kita. Ingatlah, kalau modal kecil kita boleh Griff, modal besar Wortspiel mestilah boleh. Kalau kecil pun tak Boleh, Yang Besar Apatah Lagi. Kalau unda dah boleh Profit atau gandakan modal dengan Real Account modal kecil, barulah unda boleh maju ke langkah seterusnya iaitu8230 3 8211 GUNA REAL-KONTO MODAL BESAR Berapakah modal besar yang dimaksudkan adalah mengikut kemampuan masing-masing. Tiada bezanya membesarkan USD20 kepada USD200, dengan USD1,000 kepada USD10,000. Kedua-duanya Adalah 10x Ganda Daripada Modal Asal. Cara guna teknik, Geldverwaltung dan kawal emosi semua adalah sama sahaja. Ya, itulah 3 langkah untuk und ein mengurangkan risiko kerugian besar dalam forex handel ni. Kena berlatih dan Membran persediaan secukupnya, barulah boleh berjaya Dari segi jangkamasa latihan di atas, ia boleh dicapai dalam tempoh 2 8211 3 bulan. Paling lama Wortspiel 6 bulan, dengan syarat usaha dilakukan secara berterusan. Ingat, ramai gagal sebab ni. Demo lingkup, tapi terus ke Langkah 3 sebab tak sabar nak buat duit dengan devisenhandel. Jangan begitu8230 kalau unda tak nak rugi besar, ikutlah apa yang saya cadangkan tu ya. Verluste besar dalam forex ni amat-amat perit tau8230 Sebelum seseorang tu jadi polis atau tentera pun merekas perlu dilatih cukup-cukup, baru lah boleh jadi polis atau tentera kan Kalau tak cukup terlath terus pergi berperang, tentulah risiko untuk misi gagal lebih tinggi kan Semoga Undein mempelajari sesuatu daripada blogpost ini. Silakan SHARE post ni dengan rakan Händler und ein Yang lain orait. X1f600 Sekiranya und ein mempunyai sebarang pertanyaan, jangan segan-silu untuk komen di bawah ni ya Terima kasih dan jumpa lagi dalam post-post yang akan datang. 36 BEMERKUNGEN Terima kasih kerana memberi informasi berguna dan semangat untuk menceburi bidang FOREX saya dah 3 bulan belajar Handel DEMO mcm Tn. khalid cakap belajar sampai lebam..setakat ini saya yang banyak ken lebam. Mungkin ilmu belum cukup lagi sagena redha tapi berusha untuk lebih maju sebab saya yakin HANDEL FOREX adalah bidang Geschäft terakhir saya. FOREX buat saya amat baru dan langsung tidak tau tentang CS dan sebagainya semenjak saya ikut langkah yang Tuan bagi sedikit demi sedikit sudah menampakkan kemajuan dan saya pun kuba menerapkan sedikit ilmu untuk anak sagena yang berumur 15 tahun sebab dia nampak berminat dan selalu mengintai bila saya main DEMO dan minat bertanya Wortspiel ada. Budak Akal Dia Lebih Aktif Daripada Saya Yang Dah Berkarat Jadi Saya Galakkan Dia Buat DEMO HANDEL Mana Tau Rezeki Dia Ada kat FOREX sebab kalau nak makan gaji untuk masa lagi 5 tahun bagi sagena terlalu mencabar untuk anak saya. Sekian terima kasih Tn. Khalid und Kepada Yang Memba Text Saya Ini Sejujurnya Saya Katakan TFS Adalah Sangat Berguna Dan Mudah difahami. Duduk diam dirumah boleh buat Einkommen Tak perlu nk isi miyak, bayar Tol serta tenssion kene marah Boss82308230. Harap Tn. Khalid sudi Mitglied ilmu Dari masa kesemasa dan doa saya agar Tn. Khalid dimurahkan rezeki dan panjang umur. Abu Bakar Bin Imin (ABBI) sama2 tuan. Selamat maju jaya. Ya kalau dari awal dilatih tentu boleh berjaya dari awal. Ada sokongan 038 dorongan dari ibubapa pastinya lebih mantap 8230 saga dah pernah kongsi dah sebelum ni, tapi tak apa lah. Saya kongsi sekali lagi sebaiai peringatan kita bersama 8230 Assumiya Tuan, Perkongsian Yang Sangat baik. Saya Nak tanya Tentang Forex ni. Dalam Handel forex ni. Dalam Handel forex ni KESABARAN juga sangat penting. Tunggu sehingga graf menjadi. Apa Yang Saya Nak tanya Disini Adalah Apakah Hukum Hauptwald Sekadar Bertanya .. W8217salam. Terima kasih tuan. Jawapan untuk soalan tuan nanti kami E-Mail kan ya. Harap Tn Khalid bole E-Mail senden pd sy juga8230 Terima Kasih. Assalamualaikum Tuan Khalid, Terimakaseh atas perkongsian ini. Memang betul tanpa menitikberatkan 3 Tipps Yang Tuan senaraikan, memang Sukar untok kita berjaya atau Handel Dengan Membran-Keuntungan. Saya setuju 100. PRAXIS MACHT PERFECT. Sekali lagi terimakaseh. Ada Tipps2 lagi Kongsi ler8230. Ws Sama2 tuan Boleh Tengok Tipps2 lain dalam Blog ni ya. Terima kasih saya nak bertanya jika tn khalid ada menganjurkan kursus yg berkaitan forex bagi yg baru ingin belajar dalam bidang ini khususnya di kawasan sabah. Terima kasih buat masa ni tak ada tuan. Tuan boleh belajar melalui Hauptseite natürlich kami di sini bitlypromositfs Salam tuan khalid, terima kasih di atas perkongsian. Saya ada terbaca Yang Tuan Kata Chart Dari Broker Fxcitizen ni, Lebih Tepat. Boleh tuan terangkan maksud lebih tepat esu Assalamualaikum8230saya ada bukak Demo Konto dan Alhamdulillah dari 10000 usd saya kapai 12000 dlm tempoh dua jam ngan mengunakan cara2 dan teknik yg diajar enkis khalid hamidabg lid8230 Memang benar ianya tdak melibatkan emosi 8230.saya tak menafikan itu8230 Masaalahnya sagt zu Taka Bukak leben acct sekalipun modalen yg kecil sebab melibatkan MM dan emosi8230mungkin encik khalid bole beri sedikit ilmu motivasi 8230 Saya juga ingin bertanya8230klu setakat 50 usd masih bole gunakan sperren gewinn konga bole gunakan lock gewinn ini8230terima kasih salam. Tahniah diucapkan. Starten dgn modal kecil dulu. Vertrauen aufzubauen. Wiederholen kejayaan dlm demo acc dulu dann baru besarkan modal. Tiada guna modal besar Tapi Yang Kecil Wortspiel lingkup. Sperre profitieren tu berapa modal pun tak kisah. Selamat maju jaya Assalamualaikum..tn khalid sy amat berminat dgn forex, sy telah pun handel demo akaun dgn tiada ilmu pngetahuan, macam mmanakah untuk mendapat pemblajaran als di manakah sy blh dapati ebook tn khalid. Salam tuan khalid..ada tak diskaun utk gesetzt TFS ni..bleh tuan wassup saya tak..0192532970 Salam. Sekarang ni dah harga promosi dah tuan. Tak lama lagi harga akan dinaikkan. Kuota dah habis dah sebenarnya tu tapi kami masih lanjutkan promosi nya Assalamualaikum En Khalid. Saya amat berminat dan tertarik dgn teknik2 handel forex sbgmn yg En khalid Aktie dlm TFS samada menerusi ebook dan beberapa Video-Tutorial. Cuma saya belum faham 100 bagaimana nak baca markt dgn tepat, dan nk buat scharfen eintritt8230saya boleh buka akaun real setakat 100usd -500usd untuk permulaan8230apa yg patut saya lakukan. Salam tuan wan. Owh esu mudah saja. Boleh belajar dari TFS ya. A-Z akan diajarkan. Segala persoalan akan terungkai. Disertai dengan Unterstützung melalui FB dan e-Mail KLIK SINI bit. lypromositfs SALAM TUAN KHALID. BOLEH KAH SETELAH SAYA DAPAT MEMBELI TFS, SAYA MAHU MENGHADIRI KURUSUS DENGAN TUAN DI KUALA LUMPUR. SAYA AKAN DATEN SENDIRI MENGIKUT MASA KELAPANGAN TUAN. TQ salam tuan. Itu kena tunggu bila ada kelas seminar coaching lah ya tuan salam tuan8230 terima kasih diatas perkongsian ilmu forex8230 blh kah tuan beri pencerahan cara mengendalikan metatreder 48230 terima kasih .. salam. Dalam TFS ada diajarkan semuanya tuan terima kasih tuan khalid diatas perkongsian broker8230. Sy tengah tunggu buku tfs sampai8230sambil2 tu jika ada kelas tolong email sy ye tuan..hehehe assalamualaikum tuan..kebanyakkan yg dpt profit tinggi dengan langgan pakej tfs kedah lama duk folgen ni..huhu Assalamu8217alaikum wb. Terimakasih atas bimbingannya dan arahannya, Setelah Saya Baca Dan Beberapa Vidio Yg Yg Saya Lihat, Memang Hebat, namun Saya Ingin Menekuni apa yg udah di Sarankan Tuan. 1. Vermittler yg paling cocoksesuai dng saya (Indonesien) 2. Dan yg pertama Stunden Saya lakukan Salam pak. Broker paling cocok fxcitizen kerna ada lokaler einzahler di sana. Ial ial ial ial ial ial ial...................... Zumindest belajarlah dari post2 di Blog ini dan lihat video2 khalid hamid di youtube. Alle die besten Terima kasih atas dorongan dan tunjuk ajar Terima kasih tuan yang seperti ini yg saya ca, ri tuan tentang kawalan emosi dalam forex..terbaik tuan. Assalam Masta Khalid, saya tlh Wortspiel membeli TFS 5, terima kasih byk tuan atas perkongsian ilmu. Saya tlh trde Volumen 1.00 usd dan saya juga faham Geldmanagement. Sekadar brtanya utk meningkatkn Beschreibung: Jika saya mempunyai 130.00 usd dlm Handel acc. Brpakh max volumen yg boleh digunakn utk trde dlm satu2 masa Ws. Tq atas sokongan tuan. Jika modal 130, Risiko 3 3,90 pro Handel. Volumen bergantung kepada stop loss tuan guna. Jika 30 pips (contoh), maka bahagikan risiko dengan SL, so 3,90 30 pips 0,13. Itulah maksimum Volumen yg tuan guna jika nak folgen Regeln MM supaya akaun tak koyak dikemudian hari. Terima kasih Saya kenal dunien forex 10thn lalu. Tp fikir utk org berduit. Dan sy buat biz lain. Sejak 2016. biz agak langsam dan tercari2 pendapatan sampingan lain. Sebulan dok berdemo. Folgen Sie dem Eintrag tn khalid. Hanya folgen blog dan eingang tn khalid, bermodal 50usd. Sy mmpu buat 400usd seminggu. Pernah Verlust smpi tinggal 14usd. Langsung tak Boleh Handel sbb asyik MC. Dah berani sikit buat 100usd. Dapat 100usd sehari. Cuma buat 1-2 Eintrag shj sehari. Buku dah dapat harap lepas ni berani depo 500usd. Anak saya yg usia 9 tahun Wortspiel dah mula minat dgn Abbildung. Sy bagi dia 1 demo gem. Dah tahu mana nk verkaufen mana nk kaufen. Terima kasih atas perkongsian. Biarlah org ckp sy lieben buku TFS mahal. Tapi berbaloi. Wow hebat tu puan Tahiah dan kami doakan puan terus sukses Diasaskan oleh Khalid Hamid dengan objektif untuk melahirkan lebih ramai Händler forex yang berjaya menjana pendapatan lumayan menerusi forex, dengan menggunakan hanya sedikit masa, tenaga dan modal. Kini, mencari rezeki tambahan atau seite einkommen tidak perlu lagi bersusah payah seperti dahulu. Anda hanya perlu Membran beberapa klik sahaja untuk menjana pendapatan lumayan, tak sampai 1 jam Wortspiel sehari. Anda Tak perlu keluar rumah, Tak perlu jual barang, Tak perlu cari pelanggan als sebagainya. Ia lubuk duit terhebat von dunia yang perlu unda tahu Ramai yang dah berjaya menjana pulangan yang lumayan daripada forex menggunakan TEKNIK FOREX SEBENAR. Kini tibalah giliran und ein pula untuk menjadi insan berjaya seterusnya. Bersediakah unda. -) WEITERE NEWS POPULÄRE KATEGORIE Copyright 2017 Blog TEKNIK FOREX SEBENAR

No comments:

Post a Comment